یزدفردا "مراسم گراميداشت ميلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و ولادت حضرت امام خميني(ره) و گراميداشت مقام زن و مادر و همچنين سالروز آزاد سازي خرمشهر در روز سه شنبه 03/03/90 با حضور مديركل فرودگاههاي استان يزد وجانشين فرماندهي سپاه استان و مشاور امور بانوان فرمانداري و تني چند از مسئولين فرودگاه يزد و تمامي كاركنان زن شاغل در فرودگاه يزد در محل سالن كنفرانس شهيد دانش پرور فرودگاه شهيد آيت ا... صدوقي يزد برگزار گرديد .

مهندس وطن خواه مديركل فرودگاههاي استان يزد اولين سخنران اين مراسم بود كه ضمن خير مقدم وخوش آمدگويي و تبريك روز زن ، به نقش پر اهميت زنان در عرصه كار و فعاليتهاي اجتماعي اشاره كرد .وي ضمن بيان نقش بي بديل زنان در عرصه بسياري از فعاليتهاي اجتماعي ، حضور زنان را در عرصه كار و تلاش خصوصا پس از پيروزي انقلاب اسلامي پررنگ ، چشمگير و موثر خواند .وی با تقدیر از زحمات و پاسداری های مادران در خانواده ابراز داشت: این تلاش ها باعث استحکام خانواده و در نتیجه جامعه می شود و امیدواریم که قدردان خوبی برای مادران باشیم. وطن خواه با عنوان اینکه زنان ایرانی همواره نقش اصلی را در خانواده و اقتصاد آن داشته اند، تصریح کرد: زنان ایرانی همواره محترم بوده اند و زمانی که حقوق آن ها با حقوق اسلامی درهم آمیخت، جایگاه شخیص زن ایرانی ارتقای بیشتری یافت. وی به مسئولیت های سنگین زنان ایرانی اشاره کرد و افزود: در گذشته نقش زنان صرفاً در اقتصاد خانواده خلاصه می شد ولی امروز در کنار این نقش، مسئولیت های اجتماعی نیز اضافه شده که قابل تحسین و احترام است. این مقام مسئول خطاب به زنان حاضر در جلسه گفت: شما به عنوان همکار در رشد و ارتقای فرودگاه يزد بسیار نقش آفرین هستید.مديركل فرودگاههاي استان يزد در ادامه تقارن سوم خرداد با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره) را تبریک گفت و از دوران دفاع مقدس به عنوان دورانی طلائی در تاریخ ایران اسلامی یاد کرد و سوم خرداد را نقطه عطف این دوران طلائی دانست.

همچنين در اين مراسم سردار فتوحي جانشين فرماندهي سپاه استان يزد ضمن تبريك اين مناسبتهاي ميمون خاطره هايي از عمليات فتح خرمشهر را بازگو نمود .

در ادامه يکي از کارمندان زن فرودگاه به نمايندگي از بانوان شاغل در فرودگاه يزد مقاله اي را در خصوص جايگاه و مقام زن قرائت نمود .

در پايان اين مراسم با شكوه از طرف مديركل فرودگاههاي استان يزد به تمامي بانوان شاغل در فرودگاه يزد لوح تقدير و هدايايي به رسم يادبود اهدا گرديد.
لازم به ذكر است تعداد زنان شاغل در فرودگاه يزد 35 نفر مي باشد .

سرویس عکس یزدفردا :

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا